Studio 8

In overleg met het bedrijf wordt gewerkt aan de externe dan wel interne multimedia-communicatie. Na een grondige analysefase wordt een gameplan opgesteld en worden er diverse voorstellen aangereikt. Er is ook de mogelijkheid om de creatieve input van internationale studenten in te schakelen wat een mondiale "touch" geeft aan het geheel. Uiteraard worden de meest recente wetenschappelijke inzichten toegepast. Begeleid door ervaren lectoren uit het vakgebied werken laatstejaarsstudenten Marketing-Multimedia gedurende een periode van 3 maanden zeer intensief aan dit project in het kader van hun Bachelorproef. Voor hen is dit project een meesterproef waarin ze de verworven expertise rond multimedia op een marketingcase kunnen toepassen.

September-mei 2019 perm_contact_calendar
Vanaf € 3000 (extra begeleidingstijd docenten en werkingskosten) payment

(Exclusief BTW. Er kan gebruik gemaakt worden van de KMO-portefeuille van de Vlaamse overheid.)
  • Mogelijkheden
  • Video & Animatiemovie
  • Graphic designweb
  • Wat wordt van jou verwacht?
  • Aanwezigheid op de briefing begin februari 2019
  • Regelmatig contacten met studenten gedurende het hele traject
   Contacteer ons
University Colleges Leuven-Limburg
Unsplashed background img 3